۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

 قیمت طلا و سکه؛ 3 مهر 1402

قیمت طلا و سکه تمام امروز روند کاهشی دارد اما نرخ قطعات سکه تغییری نسبت به روز گذشته نداشتند.
کد خبر: ۶۹۱۶۰

قیمت طلا و سکه تمام امروز روند کاهشی دارد اما نرخ قطعات سکه تغییری نسبت به روز گذشته نداشتند. این روزها معامله‌گران بازار طلا همچنان منتظر بازگشت رونق به این بازار هستد. امروز همچنین دلار و انس نیز کاهشی هستند.

امروز، دوشنبه 3 مهر تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، روند نزولی دارد. به گونه‌ای که قیمت طلا، در آستانه بازگشت به کانال دو میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد و قیمت سکه امامی و بهار آزادنی نیز نزولی است. همچنین دلار در کانال 49 هزار تومانی روند کاهشی دارد. روند قیمت انس هم در روز بازگشایی بازارهای جهانی کاهشی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی کاهشی است و دو میلیون و 306 هزار و 300 تومان معامله می‌شود که حدود 11 هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته است.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و 27 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است؛ حدود ۱۵۰ هزار تومان کمتر از روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود 90 هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود 24 میلیون و 698 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 139 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 133 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز 94 هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود دو میلیون و 233 هزار تومان رسیده است.

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا
تازه ها